سلام

با سلام به دوستان عزیز 

 

باید عزر خواهی کنم که تا الان هنوز وعده هام رو عملی نکردم دقیقا روزی که می خواستم شروع کنم سفارش یک برنامه برای مدیریت گیم نت ها بهم داده شد که تا چند روز دیگه آماده می شه  

  

و من بر می گردم سر وبلاگ 

 

راستی من با دلفی ترینر می نویسم و برنامه ویژه خودم هم تا ۹۰ در صد آماده شده  

 

 

 

تا روزی دیگر خدا نگهدار

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام.یه سوال ساخت ترینر با دلفی سخته؟طوری هست که من بتونم باش کار کنم؟

نه خیلی سخت نیست در موقعش خودم آموزش میدم

امیر دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم این ارورر تو تی سرچ برای چی میاد؟
not enough memory for alloc addresses found
خیلی ممنون
البته من قبلا هم یه سوالی همین جوری کرده بودم اما غلط املایی داشت
با تشکر

امیر سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام.وبلاگ بسیار عالیی داری اما یکم دیر آپ میکنی
عیبی نداره پس حداقل یه لطفی بکن هرچند وقت یک بار یه چیزایی بنویس مثل همین دفعه و ما رو امیدوارکن
ممنون.
بای

امیر شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام
میخواستم بدونم که ایا راهی وجود داره که تایمر برنامه های مدت دار رو از کار بندازیم؟
یعنی بعضی از بازی ها رو فقط 60 دقیقه میشه بازی کرد وبعد از اون باید بازی رو بخری میشه کاری کرد که اون تایمره از کار بیفته؟
یاحتی بعضی ها هم روزانه اس یعنی بعد از سی روز از کار میفته؟

امیر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:19 ب.ظ

ای بابا پس چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
شدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد؟

پاسخ سوالای منم ندادی هاااااااااااااااااااااااااااااا
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد