پاسخ به سوالات

در این جلسه به سوالت دوستان پاسخ خواهم داد :

  علی  artoor32@yahoo.com  

 سوال 1 :

با سلام.من دیدم چندتا علی داخل این وبلاگ هست ایمیلم رو نوشتم قاطی نشه من فقط درباره ی پوینتر و جنگ های صلیبی پرسیدم.
راستی اون نرم افزار
DoPopUp
خیلی بدردم خورد خیلی ممنون یه نفر هم داخل یه سایتی اون رو لازم داشت بهش دادمش.

درباره ی جنگ های صلیبی منظور شما اینه که این همه خط جون رو هک کنم ؟ 

 

جواب :  

 

با سلام به شما دوست عزیز باید بگم من تا حالا این بازی رو ندیده بودم اما تصویری که گذاشته بودین فهمیدم منظورتون چیه باید بگم نمی تونم همینطوری نظری در موردش بدم پس اجازه بدین تا من این بازی رو تهیه کنم بعد بهتون جواب بدم  

 

سوال 2 : 

 

ببخشید یه سوال دیگه داخل برنامه چیت انجین ادرس پوینتر رو مینویسه ConflictGlobal.exe+004E3BE0 داخل گیم ترینر استادیو باید همین رو به انوان ادرس پوینتر بنویسم یا باید بنویسم004E3BE0
باتشکر. 

 

جواب :  

 

شما ابتدا باید ببینید آیا 004E3BE0 پوینتر هست یا نه برای اینکار کافیه اون رو به مقدار دسمال تبدیل کنید و با مقدار دسیمال آفست جمع کنید و مقدار به دست آمدهرو به مقدار هکزادسیمال تبدیل کنید و ببینید آیا این مقدار با آدرسی که در ابتدا پیدا کردین یکی هست یا نه اگر یکی بود شما میتونید بر طبق اصولی که در پستهای قبل گفتم اون رو در گیم ترینر استادیو به کار ببرید  

 

اگر انجام مراحل بالا به نظرتون گنگ میاد نگران نباشید .چون به زودی یک برنامه کوچک در بخش دریافت نرم افزار میزارم که بتونین باهاش پوینترتون رو چک کنید  

 

سوال 3 : 

 سلام. پوینتر هایی که با چین انجین پیدا کردم ادرس ConflictGlobal.exe+004E3BD8 و افست 13E هست با خود چیت انجین تبدیلش میکنم به ترینر کار میکنه ولی با گیم ترینر استادیو نمیشه اون کار هایی هم که گفتید انجام دادم 

 

جواب : 

 

لطفا چیزی که در گیم ترینر استادیو وارد کردین رو بنویسید تا بتونم کمک کنم در ضمن به نکاتی که در بالا گفتم و اینکه باید مقدار افست رو در مبنای 10 وارد کنید دقت کنید  

 

 

در ضمن لینک هایی که گذاشته بودین دیدم جالب بود ممنونم اما باید بگم کسی چیزی به کیم ترینر استادیو با ویژوال بیسیک اضافه نکرده بلکه در این لینک ها اموزش ساخت ترینر برای بازی های فلش گفته شده بود که اگر دوستان بخوان در وبلاگ در موردش آموزش خواهم داد .

 

 

تاجلسه بعد بدرود

نظرات 4 + ارسال نظر
منم جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ

چه عججببببببببب
به هر حال یک صد درود بر شما
امید وارم سری به جاهای خوبش برسیم

علی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ب.ظ

منتظر روش هک قلعه2(stronghold2)هستم.

بازی دیگه نبرد جهانی(Conflict Global storm)این بازی 4 تا ادم داره که میتونید باشون بازی کنید بعضی مواقع یه گروگان یا یه دوست اضافه میشه که میشن 5 نفر ادرس 5 پوینتر
004E3BE0
004E3BD8
004E3BDC
004E3BE4
004E3BE8
افت همه به هگز 13e هست.

بازی فلش طوری که شنیدم مثل مکس بین 2 یعنی بازی هایی که ادرس تغییر میکنه ولی پوینتر ندارن (برای تغییر ادرس خودشون هم با مشکل مواجه میشن چون مثل بقیه بازی ها پوینتر ندارن که ازش ادرس بعدی رو بپرسن)یا کد اتوهک تی سرچ تغییر میکنه درسته؟
من خیلی دوست دارم بازی های فلش رو هک کنم اگر روش کار رو بگید خیلی ممنون میشم.

پس اون عکس ها گیم ترینر استادیوش امکانایش بیشتر بود چی؟

راستی شبیه ساز ps2 ضدهک روشه باید چی کار کنم یعنی ادرس فریز نمیشه موقع استفاده از اتوهک برنامه هنگ میکنه چیت انجین میتونه با استفاده از گذینه Find out what writes to this address کد رو فریز کنه ولی کد رو وقتی به ترینر تبدیل میکنم ترینر کار نمیکنه ارور میده مواقعی هم که ارور نمیده از بازی خارج میشه داخل ورژن جدیدش این طور شده چی کار کنم؟

اون مراحلی رو که گفتید انجام دادم اصلا هم گنگ نیست ولی یه چیزی رو نمیفهمم این کار ها برای چیه وقتی پوینتر داخل چیت انجین کار میکنه معلومه دیگه پوینتر هست ادرس هم تقریبا یکی بود فقط b میشه d و دو رقم اخر تغییر میکنه.

ادرس رو به این صورت وارد می کنم Pointer 004E3BE0 318 add ff ff

من یه کرک برای تی سرچ!و یه پچ برای ترینر مکر کیت!پیدا کردم که اون رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید این پچ و این کرک به درد میخورن؟

http://www.mediafire.com/?03ugmyxyceg

راستی چطور میشه برای بازی ها یک ضربه کشتن باید ساخت چون داخل بازی نبرد جهانی پوینتری پیدا کردم که روی هر ادمی که میبردی ادرس خونش رو مینوشت من هم از این موضوع استفاده کردم و مقدار اون ادرس رو گزاشتم 0 روی هر ادمی که میبردم میمرد برای دوستان خودم هم این طوری بود.

ببخشید شما ترینراتون رو باچی میسازید اون ترینره هم کم حجم و هم خیلی قشنگ بود.اون نرم افزاری که داشتید میساختید تاحالا چند درصدش کامل شده؟

باتشکر

امیر یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

سلام من یه مشکل داشتم با تیسرچ اینکه توبعضی از بازیها
بعد از اینکه رو ذره بین کلیک میکنم یه پیامی میاد که تو مایه های not {enenog} memory for alloc addres found
هست بعد هم هرچی جستجو میکنم پا سخی نمیاد
البته باید بگم که مشکل از رم نمیتونه باشه چون رم من بالاهه
{اون بالایی از نظر املایی مشکل داره ها؟!

امیر سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ق.ظ

سلام
این مشکل من دیگه خیلی جدی شده هر بار که جستجو میکنم یک آدرس پیدا میکنم اما نمیتونم اونرو تغییر بدم وهربار که بهبازی برمیگردم هیچ تغییری احساس نمیشه وادرس دوباره به اولش برمیگرده
آیا برای دیگر دوستان هم چنین مشکلاتی پیش میاد؟
من این رو بارها امتحان کردم اما تاثیر نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد