یک خبر و معرفی دو نرم افزار

با سلام به دوستان عزیز  و همراهان همیشهگی وبلاگ تخصصی هک بازیهای کامپیوتری

 

 از حدود یک ماه پیش کا ر روی یک نرم افزار رو برای ساخت ترینر شروع کردم که امکانات بسیار زیادی رو در اختیار شما گیم هکر های عزیر قرار میده . این نرم افزار که هم اکنون 50٪ کار اون تموم شده امکانات زیر رو در اختیار شما قرار میده

 

1-     انتخاب پایه یا همان موتور  ترینر که از چه زبان برنامه نویسی یا دستوراتی  استفاده کنه :

 

 گزینه های قابل انتخاب :

Virtual Basic

Masm32 ( اسمبلی )

Windows Api

 

2-     امکان ایجاد ترینری با 2 پنجره ، یکی پنجره اصلی ترینر و دیگری برای نمایش توضیحاتی که گیم هکر مخواهد به کاربر بدهد

3-     مکانی مجزا برای کد نویسی به زبانی قابل فهم و ساده برای کاربر در صورت نیاز

4-     امکان ایجاد پنجره ترینری با شکل دلخواه

5-     امکان افزودن موزیک با فرمت Xm  به پس زمینه ی ترینر

6-     امکان تعیین محل قرا گیری ترینر روی صفحه در زمان اجرا

7-     ایجاد ترینری با حجمی بسیار پایین ، بین 1 تا حداکثر 50 کیل بایت !!

 

این هم ظاهر برنامه هست که در زیر می بینید

دو نرم افزار هم هست که برای هک بازی نوشتم که اونها رو می تونید از وبلاگ دیگم یعنی Http://www.programming4fun.Blogsky.com  بگیرد این دو نرم افزار یکی DoPopUp هست که برای خروج از بازی با زدن یک کلید هست و دیگری Class name Finder هست که برای یافتن نام کلاس بازی یا هر نرم افزار دیگه ای می تونه به کار بره ، به همه توصیه می کنم این دو نرم افزار رو در یافت کنن و ثوضیحات مربوط به هر کدوم رو هم در همون وبلاگ بخونن

 

فردا  قصد دارم با زدن مثالی در مورد هک بازیها ابهاماتی که دوستان با اون مواجه شدن رو برطرف کنم ( امیدوارم )

 

 

نظر یادتون نره

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
منم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام
ممنون از اموزشت و خیلی بیشتر خوشحال میشیم که مثالت کامل باشه مثلا speed hack رو هم داشته باشه!
:-s
با تشکر

اونم شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:02 ب.ظ

پس چه شد پسرکم؟!؟!؟!!!!

مهدی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:37 ب.ظ

ایول عالیه...چی شد؟الان چند دصد کامل شده؟اگر هم بشه یه تیم ساخت ترینر تشکیل میدیم.

علی شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام.اگر میشه یه راهی برای هک خط جون بازی هایی مثل جنگ های صلیبی بگید.چون این بازی تعداد محدودی سرباز نداره.ایا هک این جور بازی ها راه خاصی داره؟

علی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام.اگر میشه درباره ی استفاده پینتر در گیم ترینر استادیو بیشتر توضیح بدید.باتشکر

Amir چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:08 ب.ظ

سلام
الان ما تو ماه شهریور هستیم نمیخوای وبلاگتو اپدیت کنی؟
ما منتظریم////////////////////////////////

Amir جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:22 ق.ظ

سلام
من یه مشکل اساسی دارم
من با تی سرچ برای بازی Icy_Tower
میخواستم ترینر بسازم برای امتیازها. جستجو کردم و یه آدرس هم
پیدا کردم اما هربار اون آدرس رو تغییر میدادم و میرفتم تو بازی
امتیاز هیچی زیاد نمیشد همیشه ام همین یه ادرس پیدامیشه
خواهشا مرا راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد