جستجو در حافظه قسمت دوم

با سلام به دوستان عزیز

 

عذر خواهی می کنم از اینکه دیر به روز کردم

دلیلش هم اینه که اگر پست های قبلی منو در این وبلاگ دیده باشید متوجه به هم ریختگی نوشته ها در اون شدید برای همین تصمیم به تعویض قالب کردم .

 

امروز قصد دارم قسمت دوم جستجو در حافظه رو براتون بزارم در این بخش شما یاد می گیرید که ناشناخته از نظر مقدار رو جستجو کنید . یعنی یاد بگیرید خط جان و امثال اون رو هک کنید

 

در شکل زیر شما نمونه ای از خط جان و انرژی رو  می بینید

 

 

همونطور که می بینید ما در این بازی دو خط داریم یکی برای خون(شماره 1) و دیگری برای انرژی (شماره 2) و هر دوی این مقادیر از نظر مقدار عددی برای ما ناشناخته هستن در این موارد ما برای جستجو لازم هست که به دنبال مقادیر ناشناخته بگردیم که برای این کار گزینه ای در بخش جستجوی نرم افزار Tsearch  وجود داره

 

برای اینکه بتونیم با یک مثال جلو بریم من دو نرم افزار به شما معرفی می کنم که اگر با نرم افزار Cheat Enginet و نسخه های آخر Tsearch کار کرده باشین با اونها آشنا هستید . این دو نرم افزار برنامه هایی اموزشی هستند که شما می تونید با اونها شروع کنید و کلیت کار جستجو برای مقادیر مختلف رو یاد بگیرین

 

در شکل زیر تصویر این دو نرم افزار رو می بینید و از بخش دانلود نرم افزار می تونید اونها رو بگیرید

 

 

همونطور که می بینید در برنامه Prog Test من دو کلید و خط رو مشخص کردم که با زدن اون کلید ها مقدار مربوط به هر کدوم افزایش پیدا می کنه

 

و اما مثال

ابتدا نرم افزار Tsearch و سپس نرم افزار Prog Test  رو اجرا کنید

با زدن کلید Open Process لیست برنامه ها رو باز و از بین اونها Programme Test.exe رو انتخاب کنید .

برای شروع جستجو کلید زره بین شکل رو بزنید ( در نرم افزار دو کلید به این شکل وجود داره که برای شروع باید کلیدی که یک زره بین ساده هست رو بزنید و برای فیلتر کردن و در واقع مراحل بعدی جستجو باید کلید زره بینی که دارای چند نقطه چین هست رو بزنید )

از اونجایی که ما می خواهیم یک مقدار ناشناس رو جستجو کنیم از پنجره Search و از فیلد Search گزینه ی Unknow Value رو انتخاب و Ok رو بزنید

پروسه جستجو آغاز می شه ومن  1242896 ادرس رو پیدا می کنم ( این مقادیر ممکنه برای شما متفاوت باشه) .که در شکل زیر می بینید

Ok رو بزنید و به برنامه ی Prog Test برید جایی که در برنامه با شماره ی 2 مشخص شده کلید کنار شماره رو بزنید می بنید که نوار اون قسمت یکی بیشتر می شه به تی سرچ برگردید زره بین نقطه چین دار رو برای مرحله بعدی جستجو بزنید و از پنجره ی

Search Next و فیلد Search گزینه ی Increased By  ( به معنای بیشتر شده به مقداره ) رو انتخاب و در Value مقدار 1 رو نوشته Ok  رو بزنید .

 

در این مرحله ما تعداد 40 آدرس پیدامی کنیم ( این مقادیر ممکنه برای شما متفاوت باشه).

دوباره به نرم افزار Prog Test برید و کلید شماره 2 رو دوباره  بزنید( در ضمن شما می تونید هر بار دو چند خط اضافه کنید و در هنگام فیلتر کردن مقدار Value رو مقداری که بیشتر کردین بزارین) و باز به Tsearch  برید و اونقدر اعمال بالا رو تکرار کنید

تا به یک آدرس برسید با زدن کلید ضربدر سبز اون رو به لیست سمت راست می برم حالا شما می تونید ادرس رو با تیک زدن    جعبه ی Freeze ثابت نگه دارید یا به او مقدار بدین و خلاصه می تونید اونها رو کنترل کنید .

 

من در جریان جستجو هام در این برنامه دو آدرس پیدا کردم که یکی از از 1 و دیگری از 366 شرع می شه که اگر بخوام خط بار رو ثابت نگه دارم باید هر دوی اونها رو Freeze کنم که اونها در شکل زیر می بینید.

در مثالی که زدیم ما میدونستیم که مقدار ما هر بار چقدر زیاد می شه اما آیا در بازی ها هم میشه این رو فهمید؟ جواب منفی است و شما در هنگام جستجو در بازی باید در مرحله فیلتر کردن از گزینه های Has Increased ( به معنای بیشتر شده ) و                   Has Decreased     (به معنای کمتر شده ) استفاده کنید .

 

به این معنا که ابتدا جستجو رو برای مقادیر ناشناخته آغاز کنید سپس در مرحله ی فیلتر کردن با کم کردن خط بار مورد نظر به دنبال مقادیر کم شده و با زیاد کردن خط بار مورد نظر به دنبال مقادیر زیاد شده بگردین و این کار رو اونقدر ادامه بدین تا به ادرس اصلی برسین

 

شما می تونید این کار رو درنرم افزارTutorial  Cheat Enginet این کار رو تجربه کنید به این صورت که وقتی این برنامه رو اجرا می کنید برنامه به صورت مرحله ای جستجوی انواع مقادیر رو به شما آموزش میده به این صورت که اول شما ابتدا کلید Next رو فشار می دین سپس در این مرحله یک مقدار  و یک کلید می بینید که با زدن اون مقدار یکی کم می شه که با روشی که در درس قبل آموختید می تونید ادرس مبوط به اون رو پیدا کنید و طبق دستورالعملی که در هر مرحله به شما داده میشه باید در آدرس مقداری رو بنویسید تا کلید Next  فعال بشه (که این مقدار برای مرحله ی اول  5000  است ) و به مرحله ی بعدی برید در محله دوم باید یک خط بار رو هک کنید که می تونید در مرحله ی فیلتر کردن باید از گزینه ی Has Decreased استفاده کنید .

 

خوب این اموزش هم در اینجا به پایان می رسه در درس بعدی به برسی پوینتر ها ( اگر یادتون نیست پوینتر چیه قسمت مقدمه رو بخونید ) و راه های مقابله با اون می پردازیم

 

 

راستی دوستی خواسته بودن  برای بازیه "Star defender 4 v1.0" یک ترینر بسازم و با طریقه ساخت اینجا بزارم که باید بگم هنوز نتونستم پیداش کنم ولی به محض پیدا کردنش آموزش ساخت ترینر رو برای اون به طور کامل می زارم که می تونه به شما در فهم دقیق تر چیزهایی که تا الان گفتم هم کمک بکنه

 

 

اگه سوالی بود بگین نظر هم یادتون نره لطفا

 

خدانگهدار