با سلام به دوستان عزیز

اومدم بگم ببخید که مدتیه به روز نکردم اما اتمینان داشته باشید با دست پر بر می گردم

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:47 ب.ظ

سلاموبلاگ درستی داری مخصوصا دانلودش.من اینایی که گفتی واردم ولی تا حالا نتونستم یه ترینر بسازم.من واسه بازی star defender 4 v1.0
میخواستم خیلی هم سعی کردم ولی نشد.اگه بشه یه ترینر واسه یه بازی بسازین با توضیحات و عکساش بیشتر حال میدین.
مرسی عزیز

چشم عزیرم به محز پیدا کردن بازی ترتیبشو میدم

علی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی هست ولی خیلی دیر آپ میشه واسه همین اگه تو قسمت بعد مولتی پونترها رو اموزش بدین خیلی خوبه اخه میترسم اینجوری به ساله اینده کشیده بشه :D

Amir پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

ببخشیدا چرا سوالای مهمی که من توبخش پوینتر پرسیده بودم پاسخ ندادی؟!!!!!!!
اصلا نوشته هم نشد {ناراحت}
من مشکل دارم دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد